Ga naar hoofdinhoud

Walmart slaat handen ineen met Kidbox voor kledingabonnementen

Het Amerikaanse Walmart gaat samenwerken met Kidbox, een aanbieder van kinderkledingboxen op basis van abonnementen. Via de site van de retailer zijn de Kidbox-pakketten inmiddels al te koop en ze zijn volledig samengesteld naar smaak van de klant.

Ieder pakket bevat zo’n 4 à 5 artikelen ter waarde van $50 dollar en je hebt boxen voor baby’s, jongens en meisjes. Voor Kidbox, een startup, is dit een mooie kans om naamsbekendheid te vergroten. Ook voor Walmart levert de samenwerking voordelen op, zo kan de retailer online fashion op abonnementsbasis aanbieden zonder dat ze daarvoor een eigen dienst hoeven te bedenken.

Het afgelopen jaar heeft Walmart zich al meer gefocust op kindermodemerken. Mode verantwoordelijke bij Walmart e-commerce Denise Incandela is erg tevreden met de samenwerking als eerste abonnementsservice. Ook premium merken als Puma zullen in de pakketten voorkomen.

Dit bericht heeft 0 reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back To Top