Wehkamp kiest voor geheel nieuwe merkstrategie
Wehkamp heeft de afgelopen maanden gewerkt aan een geheel nieuwe merkstrategie, als onderdeel van een grotere transformatie. De Nederlandse etailer slaat naar eigen zeggen een nieuwe weg in en zet zich neer als een ‘frisse, moderne, mobile-first retailer’.
De afgelopen maanden is hard gewerkt aan een geheel vernieuwde merkstrategie. Hiermee wil Wehkamp alle vrouwen van Nederland laten voelen dat het merk naast hen staat, in iedere fase van haar leven. De nieuwe merkstrategie is onderdeel van een grotere transformatie, waarmee Wehkamp zich neerzet als frisse, moderne, mobile-first retailer.
Vanaf vrijdag is er de nieuwe ‘Het beste in jou, laat maar komen’ tv-commercial te zien, die ‘een ode is aan de vrouw in alle aspecten van haar leven’. Daarnaast adverteert de webwinkel via onder meer bioscoop, online video, abri’s en huis-aan-huismagazines.
Deze nieuwe merkstrategie is geheel in lijn met de bedrijfsstrategie van Wehkamp. Wehkamp is al jaren in ontwikkeling. Zo koos de online shop onlangs voor een meer uitgesproken identiteit met een koraalrode huiskleur. Ook werd de shopervaring verder geoptimaliseerd en gepersonaliseerd, onder andere door het toevoegen van augmented reality en een ontdektool in de app. Aan de ruim 2.000 merken die Wehkamp verkoopt, worden de komende tijd ook nog eens honderden merken toegevoegd, zoals Gap, Na-kd, Carters en PrimaDonna.
Website Wehkamp: www.wehkamp.nl
Dit bericht heeft 0 reacties