Shoeby blijkt beste winkelketen in categorie ‘Baby en kind’
Winkelketen Shoeby heeft niet één, maar twee keer de publieksprijs van ABN AMRO Retailer of the Year 2017-2018, voor de beste winkelketen van Nederland binnengehaald. De prijzen vielen binnen de categorieen ‘Baby & Kind’ en ‘Damesmode’. Het bedrijf versloeg hiermee andere genomineerden als HEMA, Zeeman en Miss Etam.
Andere categorieën
Niet alleen fysiek is Shoeby de beste winkelketen, ook de webshop blijkt succesvol te zijn. In de categorie ‘Herenmode’ kreeg Jac Hensen de publieksprijs en Only for Men bleek de beste webshop. Op het gebied van lingerie kreeg Hunkemöller de prijs en van de mode accessoire winkels bleek vooral Lucardi populair.
Andere prijzen
De ‘ABN AMRO Retail Sustainability Award’ ging dit jaar naar IKEA en de ‘ABN AMRO Beste Start-up Award’ naar Happy Tosti. Eind oktober zal de finale plaatsvinden met het jaarlijkse Retailer of the Year gala. De afgelopen drie jaar ging deze prijs naar Action.
Website Shoeby: www.shoeby.nl
Dit bericht heeft 0 reacties